lianoprins2019.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onsreislog!

Zaterdag 5 januari vertrekken Joep en ik voor 5 weken naar Kampala in Oeganda. We hebben er maanden naar uitgekeken en nu is het dan bijna zover. De koffers staan klaar om ingepakt te worden met knutsel- en sportspullen en natuurlijk ook voor onze (zomer!)kleding. We hebben genoeg ideetjes om lekker te gaan doen met de kinderen.

Om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen en ervaringen tijdens deze reis zal ik gaan proberen om wekelijks een verslag te schrijven.
Dit is dus dé plaats om op de hoogte te blijven van onze reis.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op onsreislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met onsmee reist!

Groetjes,

Test

Gusta

Veel succes daar.?

Anne-Marie

Heel veel succes kanjers.??

Yvonne

Spannend Lian en Joep.Ga jullie met veel plezier volgen.

markenmiriam@home.nl

Ha overbuufjes! Bijna zover.. we zijn benieuwd naar jullie verhalen en wensen jullie veel geluk!! ? veel succes ?? En een goeie reis! ?

Joke en David

Een prachtig initiatief waarbij jullie zoveel kunnen betekenen voor de straatkinderen! Emotioneel is het soms een achtbaan voor jullie, dan is het goed om dit te delen met de anderen van Doingoood. Een hele goede tijd!

Diann

Dat wordt vast weer een mooie herinnering om nooit te vergeten. Nu al trots op Joep en jou!

Corry

Lian ga er samen met Joep iets moois van maken, veilige reis en wy kijken uit naar jullie verhalen. Groetjes

Theo

Nog een gezond en wervelend 2019, ook in Africa!

Janny en Mathee

Maak er samen een mooie reis van

Angelique

Lian en Joep, Een hele mooie reis en verblijf in Oeganda. Maak er een onvergetelijke tijd van, ik ga jullie volgen!

Jolanda

Een hele mooie reis geniet ervan.

Corry de wit

Hoi Lian en Joep , hoe gaat het bij jullie.?

Yvonne

Wat een mooi verhaal.Een hele belevenis wat jullie allemaal mee maken.